Primeri notranjosti
Raziščite notranjost nove, druge izdaje učnih gradiv.
Uvod v učni sklop
Uvod z rubrikama Moj nahrbtnik znanja in Kaj že znam na zanimiv način preveri izhodiščno znanje in opredeli namene učenja. Učenci preverijo kaj o snovi že znajo iz prejšnjih let in prikličejo predznanje. Rubrika Naučil/-a se bom govori o ciljih, ki se jih obravnava v poglavju (nameni učenja), zato lahko tudi učiteljem služi za preverjanje ciljev iz učnega načrta. Rubriko Uspešen/-na bom pa učenci uporabijo za samoevalvacijo, v njej so opredeljeni kriteriji uspešnosti, ki bi jih morali znati ob zaključku poglavja.
Spodbuda
Rubrika, s katero učenci prikličejo (pred)znanje in ga uporabijo v novih razmerah.
Razlaga
Besedila so jedrnata in prilagojena izkustvenemu učenju. So pregledno zasnovana, podkrepljena s številnimi ilustracijami, fotografijami, zemljevidi, shemami in diagrami.
Izzivi
Vsebujejo raznolike in zanimive naloge različnih zahtevnostnih ravni, s katerimi učenci usvojijo in utrdijo učno snov.
Dejavnost
Vsebina, s katero učenci razvijajo digitalne, kartografske, socialne in druge kompetence ter krepijo splošna znanja v stvarnem okolju.
Za radovedne
Rubrika, ki nadgrajuje vsebino in je namenjena prebujanju iskrice vedoželjnosti učencev, ki zmorejo več.
Utrdim, ponovim in se samopresodim
V zaključku vsakega tematskega sklopa so strani za utrjevanje znanja s Kriteriji uspešnosti, Izdelavo svoje poti učenja, Dokazovanjem svojega znanje, Ključnimi mislimi.
Se samopresodim
Učencem s pomočjo samopresoje ta del zaključka tematskega sklopa ponudi uvid v njihovo znanje. Povratna informacija te vrste je novost v naši šolski geografski praksi. Z njo se približamo vsakemu učencu posebej, »saj je povratna informacija take vrste za učence pogosto pomembnejša in koristnejša kot zgolj ocena znanja.«
SOS strani
Na koncu samostojnega delovnega zvezka so zbrana geografska dejstva in koraki, ki učenca vodijo k uspešnemu branju, analizi, utrjevanju, spoznavanju, reševanju in odkrivanju geografskih pojavov in procesov.