Unovčite bone za knjige, učbenike in delovne zvezke v trgovinah Mladinske knjige

Unovčite bone za knjige, učbenike in delovne zvezke v trgovinah Mladinske knjige

Zmagovalci raziskave Trusted brand 2021

Komu Slovenci najbolj zaupamo v letu 2021

Erika Žnidaršič, Denis Avdić, Vlado Kreslin, Ivo Boscarol in Primož Roglič so imena, ki jim najbolj zaupamo.

Tako je pokazala že petnajsta potrošniška raziskava Trusted Brand.

Potrošniška raziskava Trusted Brand o zaupanju v blagovne znamke in vidne slovenske osebnosti poteka pod okriljem revije Reader's Digest Slovenija.

 

Voditelji, ki jim zaupamo

Letošnja največja sprememba se je zagotovo zgodila v kategoriji TV-voditelj – kjer smo prvič v petnajstih letih namesto zmagovalca dobili zmagovalko.

  • Anketiranci so največ glasov zaupanja podelili Eriki Žnidaršič, tesno za njo sta bila Marcel Štefančič in Igor E. Bergant, lanski zmagovalec.
  • Največ ugleda med podjetniki še vedno uživa Ivo Boscarol.
  • Za najbolj zaupanja vrednega športnika so anketiranci pričakovano izbrali Primoža Rogliča.
  • Najbolj zaupanja vreden glasbenik je Vlado Kreslin (ta naslov mu je pripadel že leta 2015 in lansko leto).
  • Med radijci največ zaupanja navdihuje Denis Avdić.

Oglejte si celoten seznam.
 

Zaupanje v koronskem letu

Raziskavo je tudi letos izvedel Inštitut za raziskovanje trga in medijev, Mediana. Rezultate raziskave, izvedene aprila 2021 na reprezentativnem vzorcu slovenske populacije, je komentirala izvršna Irena Setinšek: »Glede na to, da se zaupanje v znamke razvija v dolgoročnem procesu in pod vplivom različnih dejavnikov, ni pričakovati večjih sprememb glede na preteklo leto.«

Tako v večini kategorij ostajajo isti zmagovalci kot v preteklem letu. »Vendar to ne pomeni, da Slovenci zaupamo samo tem znamkam. Imajo le več tistih, ki jim najbolj zaupajo,« je povedala Irena Setinšek. »Preostale znamke so prav tako zaupanja vredne, vendar z manjšim deležem tistih, ki jim bolj zaupajo. Kljub temu pa je bilo leto 2020 zelo specifično in razmere, v katerih smo, so se odrazile tudi v zaupanju potrošnikov. Tako pri  blagovnih znamkah medijev, informativnih oddajah in voditeljih beležimo nižjo stopnjo zaupanja, kar je lahko posledica drugačnega stanja v družbi.«

Ocene tudi za humanitarce, poklice in strokovnjake

Anketirance smo vprašali tudi, kateri dobrodelni organizaciji oziroma projektu v Sloveniji najbolj zaupajo. Lansko leto je bilo to društvo Palčica Pomagalčica in dobrodelni škratki, letos pa projekt Botrstvo Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje.

V koronskem letu smo se odločili ponovno preveriti, katerim poklicem najbolj zaupamo. Nepresenetljivo so se na prvem mestu znašli gasilci, za njimi so medicinske sestre, na tretjem mestu so kmetovalci. 

Ker je bilo vprašanje zaupanja eno ključnih pri spopadanju z epidemijo covida-19 in njenimi posledicami, nas je zanimalo, kateremu strokovnjaku, ki je sodeloval pri zamejevanju epidemije, Slovenci najbolj zaupajo.

Najbolj zaupanja vredna osebnost med njimi je dr. Mario Fafangel z NIJZ, drugo mesto si z enako stopnja zaupanja delita dr. Aleš Rozman iz Bolnišnice Golnik in dr. Leon Cizelj z Inštituta Jožefa Štefana. 

Seznam vseh 32 zmagovalnih blagovnih znamk
 

Menu